Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Ne zárkózz be!

2008.03.07. 09:35 :: DEdit

Szeretek beszélgetni, ismerkedni. Szeretem, mikor az idős hölgy megállít a boltban, hogy olvassam el a termékleírást. Szeretem, mikor a buszon az ismeretlen szomszédommal beszédbe elegyedünk, mikor a munkahelyemen az ügyféllel kedvesen, hosszasan eltársalgunk, mikor a szórakozóhelyen a pultos leszólít. Ha leejt valaki valamit az utcán, utána kiabálok, ha a kisgyerek megbotlik, felsegítem, ha valakit bántanak, közbeavatkozom. Közvetlen vagyok, és barátságos. Azt hiszem. És tudom, ez jó dolog.

Mégis sokan félreértik. Furcsának veszik. Nagyobb, több jelentőséget tulajdonítanak a kedvességnek. Megbántanak. Miért? Nem értem. Nem tudják elfogadni, megérteni, hogy én nem akarok semmit, nem akarok hasznot húzni, kirabolni, bántani? Nem élhetünk egymás mellett érintkezés, kapcsolódás nélkül. Érzékenyeknek, megértőeknek, segítőkészeknek kell lennünk egymással.

Én nem tehetek róla, de az én egyéniségem nyitott, és érzékeny. Én szeretek beszélgetni, ismerkedni. Szükségem van erre, szükségem van rád, rá, hogy feltöltődjek, hogy érezzem élek, hogy ne legyek magányos, hogy találjak olyat, aki megért.

Elfogadhatatlan ez? Miért ne lehetne valaki érdekek nélkül kedves? Miért olyan ridegek, és zárkózottak az emberek? Miért érzem e dologgal kapcsolatban magányosnak magam? Ami a fejemben, a lelkemben van, sohasem talál ..., találkozik...? Csalódtam. De miért? Megint miért? Még hányszor?

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (5/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr45369497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juhász Edit · http://juhaszedit-edit.blogspot.com/ 2010.10.23. 06:46:39

Ez milyen érdekes! Hányszor, de hányszor találkoztam ilyen jelenséggel én is.Mikor valaki felé közeledek, bennem, ott legbelül nyílik egy ajtó, és én sem akarok semmit az ég világon, csak ösztönösen cselekszem. Miért értik ezt félre? Miért gondolnak rosszra?Amikor valaki felém közeledik ugyanígy,megérzem a szándékot, s ha jó, (mert valljuk be, nem mindig az), akkor nyitok, s fogadom.És arra gondolok, hogy abban a pillanatban kaptam valamit.Nem csak egy csomagom felemelését a buszon,nem csak annak a másik embernek az idejéből perceket, tetteket. Hanem valami mást. Ami bennem belül raktározódik.És nem lehet elfelejteni.

DEdit 2010.11.13. 18:54:05

@Juhász Edit: Ugye az milyen jó? Nem azt mondom, sokszor előfordul, hogy valaki ugyan meglepődik, de örül, hogy segítek, hogy kedves vagyok, de azt tapasztaltam, hogy ez az idősebbekre jellemző. Bennük még meg van, ami a fiatalabb generációkban már ritkábban. Pedig én is viszonylag fiatalnak számítok, mégis bízok, megbízok másokban, nem ítélek elsőre, nem tekintem a rossz példákat mindenkire ráhúzható törvényszerűségnek. A múltkor a boltban tanakodott két idősebb hölgy egy csomagolt sütit nézegetve: milyen lehet, megvegyük, ne vegyük? Pont mellettük nézegettem valamit és akaratlanul is meghallottam, hogy miről beszélnek. Kedvesen elnézést kértem tőlük, hogy beleavatkozom, és aztán elmondtam nekik, hogy én ilyet már vettem, nekem nagyon ízlett, de a süti ... ízű, ...tal van töltve, stb. Nagyon örültek, megköszönték, és egy pár szót váltottunk is. Komolyan mondom, vidámabb lett a napom, sokkal vidámabb attól, hogy tudtam segíteni. Egyszerű, kis dolgok ezek, és mégis milyen nagy pozitív energiákat termelnek.
süti beállítások módosítása