Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Változnak a dolgok

2008.05.19. 09:44 :: DEdit

Megváltozott minden, elmúlt, átalakult. Felfoghatatlanul, észrevétlenül történt. Neked fel sem tűnt. Lehet azért, mert csak velem történt.

Csodás, forró délután van. A nap fénye olyan meleg, kedves, lágy, aranysárga, és narancs, nem olyan üde, és rikító, mint reggel. Az autóval suhanok a fákkal sűrűn szegélyezett úton, az ablakok letekerve. Simogat a levegő, ahogy betódul az autóba. Beletúr, belekap a hajamba. Az illata bódító, hiszen a fák, az akácfák virágoznak, a bodza fehérbe öltözött, és e kábító, kellemes, mesés illat elönti a lelkemet, a szívemet. A napfény kiugrál a fák közül, és oly vidám az utazás. Mennék így egyedül sokáig. De mikor elérem a kereszteződést, és bekanyarodok az utcába, akkor nyugtázom, hogy elmúlt ez is, mint minden más, hogy semmi nem hozható vissza. Örülök mégis, mert legalább volt részem benne.

Ezt az illatot éreztem már, ezt a fényjátékot láttam többször. Mikor egy forró nyári fürdőzés után, felhevült testtel, csodás élményekkel a szívünkben tartottunk haza a Velencei-tóról. Én és öcsém hátul. Fáradtan, bágyadtan, szótlanul ültünk, csak néztünk ki a Trabant ablakán, míg a ringatózástól el nem bóbiskoltunk.

Az illat ugyanaz, az élmény hasonló. Nyugodt vagyok. Tudom, vannak dolgok, amik változnak, és talán én vagyok az egyik, ami a legnagyobb változáson ment keresztül az elmúlt 20 évben, mégis megnyugtat az, hogy az út mellett még megvannak az akácfák, hogy a nap ugyanúgy süt, melegít, és hogy ezek a dolgok még mindig fontosak nekem.

Változnak a dolgok. Változik az életünk. Az úton egyedül voltam, az utat egyedül tettem meg. De te vársz haza, és ez jó. Így jó! 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (5/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr89476422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása