Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

A ma reggel

2009.02.23. 08:08 :: DEdit

Nem megy nekem ez mostanában. Megrekedt bennem minden. Gyakran előveszem a tollat, papírt, de aztán mégsem jön ki belőle semmi jó, ha átolvasom, csak valami értelmetlen összevisszaság, amit nem is úgy gondolok, amit csak kierőltettem magamból. Így egy darabig maradok az idézeteknél, abból nagy baj nem lehet.

Azonban most még megemlíteném a gyönyörű, vidám, megnyugtató hóesést, ami reggel háromnegyed hatkor - mikor kidugtam az orrom a teraszra, hogy a kutyának készítsek enni - meglepetésként várt engem. Titokban, míg aludtam lopódzott a teraszra, az utcára, a házakra, s mikor kiléptem az ajtón még csendesen készítette meglepetésemet, a hajnali falu is némán figyelte, és én is mosolyogva csodáltam meg. Semmihez sem hasonlítható, friss, könnyed, édes illata volt, és tiszta fehérsége felerősítette a világosságot, ami akkor kezdett ébredezni. Legszívesebben bakancsot, kabátot vettem volna, és elmentem volna az erdő, a mező felé sétálni úgy hálóingben.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr83959887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VElizabeth 2009.02.27. 13:55:49

Szia DEdit!

Szomorúan látom, hogy fekete lettél, illetve sötétszürke... Régen látogattalak meg az oldaladon és látom van mit bepótolnom. Az elmúlt fél év is olyan gazdag volt, mint előtte, hát most méhecske leszek és szorgosan elolvasom az elmélkedéseid...
Egy gondolat a mostani időszakra: Magadra vigyázz, a többi nem számít.
Üdv
Eliz
süti beállítások módosítása