Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Egyedül, sebekkel

2013.05.20. 23:48 :: DEdit

Jó nőnek tartom magam, ha komolyan belegondolok. Persze vannak gátlásaim, melyeket a környezetemben élő férfiak generáltak, és korlátaim, melyek ebből fakadóan alakultak ki, de jó nő vagyok. Szerethető vagyok, és nagyon tudok viszont szeretni. Gondoskodó, empatikus, optimista és házias vagyok. Nem vagyok hisztis és kényes. Mindent beleadok egy kapcsolatba, ha szerelmes leszek. Természetesen vannak rossz tulajdonságaim is. De mutass olyat, akinek nincsenek?

Nem, nagyon nem szeretek veszekedni és mindent meg is teszek, hogy elkerüljem a konfliktust. Sok lehetőségem lehetett volna, én mégis egy önző, kegyetlen, zsarnokoskodó férfit választottam. Olyan lélekrablót, aki folyton csak elvett és kihasznált, anélkül hogy adott volna vagy értékelte volna amit kap.

Közel 4 év telt el azóta, hogy újrakezdtem az életem nélküle. A szívemen ejtett vérző sebek nagy része azonban nem gyógyult be. Annyira fájnak és olyan szomorúvá tesznek, hogy megbénítanak. Ahol begyógyultak a sebek, ott is friss, nagy hegek maradtak. Mindig látszani fognak, és örökre emlékeztetni fognak a bántásokra. Az emlékezet ebben az esetben pedig nagyon rossz.

Félek belekezdeni bármibe, félek ismét szeretni, adni. Már azt is elfelejtettem, hogyan kell jeleket küldeni valakinek, aki érdekel. Bárcsak látná bennem valaki az egészségeset, bárcsak vonzaná annyira, hogy meg akarna gyógyítani. Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkül.

Bárcsak ne arra várnék, hogy valaki megmentsen. Bárcsak tudnám, hogyan kellene megmentenem magamat.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr965317294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Intuitiv 2013.05.25. 19:31:09

"Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkül."

Én "látom", de komolyan. Az írásaid alapján. Szerintem kell legyen a közeledben is ilyen ember, bár nem mindenki tud a szemedből olvasni. Nekik talán segítene, ha olvasnák a blogodat.

DEdit 2013.05.26. 23:38:23

@Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani vagy szeretni. Én örülök, hogy az ismeretségi körömből csak nagyon kevesen olvassák ezt a blogot. Még a végén sokat tudnának meg rólam, és elijeszteném őket. Akik olvassák, azokat már nem lehet, mert már ismernek ennyire, és nem okozok nekik meglepetést, nem veszítem el őket emiatt.
Örülök, hogy írtál!
süti beállítások módosítása