Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Egy szabaduló művész

2009.05.26. 22:43 :: DEdit

Bár úgy tűnik, hogy ... de nem, nem hiszem, hogy több vagyok nála, hogy bármit megtehetek, hogy akkor bántok, amikor csak akarok. Én inkább mindenért magamat okolom, azt hiszem nem vagyok elég jó, hogy engem nem lehet elfogadni, megszeretni. Félek attól, hogy valójában nem tetszenék, azt gondolom, hogy kevesebb vagyok, mint amit tőlem elvár. Félek, hogy neki nem tudok megfelelni.

És közben az is eszembe jut, hogy a másikkal talán túl kritikus vagyok, nem tudok alkalmazkodni, kicsi a kompromisszum készségem, nem vagyok kitartó, egy szabaduló művész vagyok, és igazából bennem van a hiba. Ő a jó, én a rossz.

Ezért vagyok most ott, ahol vagyok. Vezeklek, megpróbálok magamon javítani, ezzel egyidőben pedig félek. Félek felnézni, félek arra menni, félek megfordulni. Nem véletlenül. Nem is szabad.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr881145315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina17 2009.05.27. 11:57:31

Drágám! Olvasod is amit írsz? Nem értelek! Miért gondolod, h vezeklésre és önjavításra van szükséged? Ismerlek, mint a tenyerem és nem értem miért értelmezed félre a szitúációt. Ő nem jobb nálad és még ha teper sem lesz jobb. Az árnyékodat sem éri utól. (A kritikusságról meg annyit, HÁT NEM ISMERSZ?) Szerintem a félelmed gátol, attól az egy dologtól kell megszabadulnod, hogy szárnyalhass, mint a madár. Higgy nekem! és nézz körül a többiek is egyet értenek velem, de csak némán bólogatnak. Nézz fel és nézz rájuk!!!! Ina

Ina17 2009.05.27. 11:58:28

Ja és szeretlek! Puszi

DEdit 2009.05.27. 16:07:36

Én is szeretlek!
És köszönöm neked!
Puszi: Edit!
süti beállítások módosítása