Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Mesés találkozás

2009.09.14. 13:02 :: DEdit

Eszembe jut sokszor az a nap, az a csodás nap. Lassan sétáltam, andalogtam az utcán. Csendes, napsütéses őszi délután volt, a távolban már gyülekeztek a viharfelhők, és ettől olyan sejtelmesek voltak az árnyékok, a fények, az égbolt felemásan borult a város fölé.

Szerettem volna már ott lenni, talán már várt rám, de mégsem siettem, hagytam magamnak, az érzéseknek időt, nem akartam, hogy elmúljon az az édes nyugtalanság. Valami huncut vidámság bujkált bennem, valami jóleső borzongás. Vágytam rá, az illatára, az ízére, a tapintására, a közelségére. Rengetegszer elképzeltem már, sokszor fantáziáltam erről az eseményről előtte. El sem hittem még mindig. Mosolyogva kóvályogtam el a kávézóig. Megérkeztem a megbeszélt időpont után egy, két perccel. Betoltam a nehéz ajtót, és beléptem. Boldogan köszöntem a pincérnek, és kutattam, kerestem a szememmel, hol van, merre találom.

Nem volt ott. Leforrázva álltam egy helyben, majd nehezen kiválasztottam egy asztalt és leültem. Kértem egy teát, de már nem emlékszem hogyan és milyen tea volt. Ott ültem egy órát, és az első negyed órában még abban reménykedtem, hogy talán csak elkésett. De nem. Nem jött el. Soha nem találkoztunk, soha nem hallottam többé róla. Még mielőtt elkezdődött volna, be is fejeződött.

Mégis ez a találkozás volt az egyik legszebb találkozás. Megmaradt olyannak, amilyennek elképzeltem, és amilyennek én lejátszottam magamnak, még mielőtt odaértem volna. Csodás őszi délután volt.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr621380959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása