Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Valamilyen módon

2010.03.09. 22:07 :: DEdit

Érzem, hogy megáll a vér folyni az ereimben, nem lüktet egy hosszú megfagyott pillanatig, ahogy azt képzelem, hogy te csak csókolsz, csókolsz úgy, ahogy már régóta vágyom rá. Eszeveszettül, bénultan adom át magam az érzésnek, amit elnyomtam, elrejtettem mélyen, hogy ne lássa senki, még te sem. S melyet még most is titkolok, de azért álmodozok róla, mikor egyedül vagyok.

Hogyan is gondolhattam, hogy kitörölhetlek, hogy meg nem történté tehetlek? De nem marad más, csak egy titkolt, rejtegetett vágy és álom.

Mindent elrontottam, talán ez is véget ért, és én közben csak ültem és hagytam. Van értelme küzdeni ellene, vagy át kellene adni magam gátak nélkül, hogy végre ne csak kerülgessem az élet édességét?

A Józan Észt, mint megfontolt és kegyetlen ellenségemet kikerülve adjak esélyt a Képzelet égi mannájának, még akkor is, ha tudom a Józan Észnek esetleg igaza van, és kiderül: az örök tavasz csak ábránd, délibáb.

"... bizonyos szívek az életben mindig összetartoznak valamilyen módon, később is találkoznak, és együtt maradnak - soha nem szakadnak el egymástól. Nézz a Napra, azután a Holdra - egyek ők, csupán másutt vannak." /Lucius Annaeus Seneca/

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr411827270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása