Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Ina

2007.11.15. 18:19 :: DEdit

A barátságok hogyan születnek? Egy kapcsolat mikortól lesz barátság? Ki tudja erre a választ? Az biztos, hogy én nem. Van ami már az elejétől az, csak nem vesszük észre, de valójában azt hiszem, az igaz barátsághoz idő, megmérettetés, és kitartás kell. A barátság mély, egész életen át kitartó, mindent túlélő.

Nekem van barátom. Egy. Nem sok, de pont elég, nem vagyok telhetetlen. Úgy vélem, ez már életem végéig kitart. Én mindent megteszek érte, és tudom, hogy Ő még többet. A legszebb viszont az, hogy ez már magától működik. Nincs sértődés, nincs félelem, nincs irigység, nincs titok, nincs tabu. Fontos nekem. Megnyugvással tölt el, hogy meghallgat bármikor. Csodálatos, hogy mennyire megbocsátó, hogy milyen megértő, és milyen önzetlen. Ez mellett bírám, és kiáll értem, még akkor is, amikor én már feladtam. Sohasem ítél, csak szeret.

Semmihez nem hasonlítható kapcsolat. Tökéletes kapcsolat. Ezen erős kötés két ember között nem hasonlítható össze másik - emberek között kialakuló - érzelmi kapoccsal.

Ő, a barátom elég messze lakik tőlem. Ritkán találkozunk. A főiskolán ismertem meg. 2 és fél évig éltünk együtt. Az első találkozást soha nem felejtem el. A sok szép együtt megélt bolondság, az együtt töltött diákévek emlékei melegséggel, jó érzéssel töltenek el. Szégyellem magam, mert volt amikor fájdalmat okoztam neki, és csodálom Őt azért, mert meg tudott bocsátani. De ezek után a viharok után is velem van, és segít engem... Azt gondolom ez az igaz barátság, és sokáig féltem, hogy nekem ez nem adatik meg, de csak várnom kellett rá. Megérte várni.

Ezt neked írtam Ina, hogy tudd, milyen sokat jelentesz nekem! DE.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr98230270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina 2007.12.13. 15:58:15

Majdnem elsírtam magam, mikor olvastam amit a kettőnk kapcsolatáról írtál. Nem gondoltam volna, hogy ilyen szépen le lehet írni. SZERETLEK érte mindig, mindenkor, bármikor, bárhol.

Edit 2007.12.14. 12:05:48

Köszönöm! Szükségem van, és lesz is rá mindig!
süti beállítások módosítása