Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Te és én

2007.11.25. 18:08 :: DEdit

Ismersz? Azt hiszed, hogy ismersz? Beszélgettünk már? Tényleg beszélgettünk, vagy te beszéltél, és én hallgattam? Akkor ki ismer kit? Lehet, hogy én jobban feltérképeztelek téged, hiszen volt időm jól megfigyelni miközben beszéltél.

Nem ismersz engem. Még közel sem jársz hozzám. Fogalmad sincs róla, mit gondolok miről. Ha szólok hozzád, akkor félreérted, és megharagszol, megsértődsz, duzzogsz, vagy azt hiszed viccelek. Nem látsz engem, csak annyit tudsz, amennyire képes vagy. Nem is próbálsz észrevenni, hiszen csak magadat látod. Hiszen mikor beszélgetünk, akkor is csak te beszélsz. Érted? Nem, nem érted. Ezt is inkább félreérted.

Akarom, hogy megismerj. Akarom, hogy tudd nem bántásból szóltam közbe, szóltam hozzád. Akarom, hogy ne értsd félre. Akarom, hogy láss. Szeretném, ha éreznéd, hogy a figyelmem, hallgatásom több puszta bírálatnál, felmérésnél. Én igazán ismerni akarlak, és szeretném, hogy te is ezt akard. De nem tudok segíteni. Nem adom ki magamat. Nem könnyű így, de nem tehetem könnyebbé.

Ismerj meg így! Nehéz, és hosszú ez az út a szívemhez, a lelkemhez, de az út egyben a cél is! 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr25241454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása