Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Az első csalódás

2008.01.14. 13:07 :: DEdit

Hiába minden lelkesedés, és pozitív lendület, az élet tréfás, és már meg is nevettetett. Mondhatom jót röhögtem. Bármennyire vagyok bizakodó, mégis jön valami, ami felborít mindent, az életemet, a boldogságomat. Nem számítottam rá, hogy ilyen hamar törlődnek az álmok, a tervek. Az egészséges optimizmusom kicsit alább hagyott, és bizonytalanság lépett a helyébe, hiszen a felmerült problémára nem tudom a megoldást. A megoldást? Eddig én nem is tudtam, hogy van ilyen probléma, még fel sem fogtam teljesen, nem hogy megoldást keressek rá. Bizonytalanság van. Kétségbeesés előtört. Félelem nincs, de csak azért, mert még mindig bízok magamban, hiszen ismerem magam: bár hajlamos vagyok a marcangolós szomorúságra, és ésszerű érvek után a beletörődésbe, de a feladásra nem!

Azért jó lenne, ha segítene valaki, de aki tudna segíteni, az mégsem teheti, hiszen két, ellentétes oldalon nem állhat! De elállhat?!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr93296808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása