Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Még nem találtam, még nem talált

2008.07.01. 15:13 :: DEdit

Hihetetlen türelemmel bírtam azt, ami nekem jutott. Kitartóan várakoztam, de azt hiszem tovább nem megy, nem akarok. Nem vagyok képes a tétlenségre. Olyan nem lehet, számomra nem elfogadható, hogy nem tehetek semmit. Akarom, hogy történjen, hogy megtörténjen. Azt gondolom, az motoszkál hosszú idők óta a fejemben, hogy Ő is - az engem halhatatlanná tevő angyal - várakozik valahol, talán fél, talán bátortalan, talán reményvesztett. Nem talál engem, nem hallja a hívó szavam, nem érzi a belőlem áradó vágyat iránta. Még nem találtam meg őt, még nem talált meg engem.

Ezt akarom gondolni, mert nem bírom tovább a dolgok túlbonyolítását, nem viselhetem tovább, hogy mások a hülyeségeikkel, saját okosságaikkal nyomják tele a fejem. Még kedvencem is van a címeres ökörségek közül, amit emberek jótanácsként, sajnálkozó tekintettel adtak. De ezek a tanácsok nekem nem kellenek. Nem kell engem megfejteni. Nem kell engem kitalálni. Én kész vagyok. Ismerem magam. Tudom mi lakozik bennem. Tudom mit akarok, és mit fogok érte tenni.

Most már csak azt nem tudom, hogyan zárkózzam el a sajnálattal vegyített, kárörvendés, az erőltetett, álszent gondoskodás elől!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr93572768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.07.17. 15:55:06

Pontosan... en sem szeretem amikor az emebrek mässä akarnak formälni, hogy egy sztenderd eletet akarnak rämeröltetni... NEm es nem! En Önmagam szeretek lenni, en Önmagam akarok lenni ... "Nem kell engem kitalálni. Én kész vagyok. Ismerem magam. Tudom mi lakozik bennem"

Intuitiv · http://agyszulemeny.blogspot.com 2008.07.18. 08:06:27

"Azt gondolom, az motoszkál hosszú idők óta a fejemben, hogy Ő is várakozik valahol, talán fél, talán bátortalan, talán reményvesztett. Nem talál engem, nem hallja a hívó szavam, nem érzi a belőlem áradó vágyat iránta. Még nem találtam meg őt, még nem talált meg engem."

Ezzel sokan vagyunk így. Tanácsot nem tudok adni, de nagyon át tudom érezni a helyzet.

Edit 2008.07.18. 12:42:53

Köszönöm! Hidd el, tanács nem is kell. Rossz tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban a tanácsokkal. Elég ha tudom, hogy átérzed.

Edit 2008.07.18. 12:47:57

Kallódó! Légy önmagad mindig, minden helyzetben, mert ha nem így teszel, akkor valami elhal belül, valami fontos. Én azt érzem akkor, amikor kénytelen vagyok (az élet és megalkuvásai) visszafogni a valódit, az igazit, hogy saját magamat árultam el. Hogy nézzek ezek után a szemembe?
süti beállítások módosítása