Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Nem értjük

2009.06.17. 22:39 :: DEdit

Botorkálsz az élet különös, ismeretlen-ismerős ösvényein, melyek erdőben, fák között, sötétben, mezőn, réten, világosban, tavakon, folyókon, hegyeken, szűk barlangokon visznek át. Azt sem tudod hol vagy már, lassan már nem ijedsz meg semmitől, csak magadtól félsz, tartasz tőle, hogy magadat okolod majd, hogy egyedül maradsz, hogy nem, hogy szeretni fognak, hogy nem.

Minap hallottam, hogy egy fiatal, 16 éves fiú kifeküdt a sínekre a vonat elé, hogy így legyen öngyilkos. A mozdonyvezető meglátta, de már nem tudta megállítani a vonatot, a fiú rögtön szörnyet halt. Annak idején én is gondolkodtam ilyenen, de tudom, ha most hátranézek, nem értem. Mi fájhat egy 16 éves embernek annyira, hogy így döntsön, hiszen még meg sem tapasztalta az élet igazi nehézségeit, hiszen 16 évesen még mennyi ideje, esélye van rendbe hozni, változtatni? Ráadásul hogy választhat olyan halált, amellyel egy kívülálló, egy másik ember életét akár örökre megváltoztatja? A mód, ahogy meghalt, mutatja, milyen keveset élt és tapasztalt még.

Azt hiszem a túlvilágról, az igazi önmagáról maradt emlékezetében valami sokkal csodálatosabb, sokkal varázslatosabb élt, mint ami ebben az életében várt rá, és a világ, amibe próbatételre született messze elmaradt az emlékképtől, amit nem tudott elfogadni, feldolgozni. Ezért hajszoljuk, vágyjuk mindannyian a boldogságot, a tökéletességet, a szerelmet, a lelki támaszt, mert tudjuk hogy létezik, és nem értjük miért nem lehet részünk benne.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (2/5)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr661191219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2009.06.18. 01:49:46

boldogság, tökéletesség, szerelem??... ezek csak illúziók

Vagy megtagadjuk őket vagy beleroskadunk az üldözésükbe...

Intuitiv 2009.06.18. 09:26:58

Nem olyan régen nekem is támadtak öngyilkos gondolataim, de én túl gyáva vagyok az ilyesmihez.
Nem tudom mi visz ilyem mélyre, de kimászok. Mindig kimászok.
Nekem úgy tűnik, hogy csak tengetem az életemet, pedig valami többre vagyok hivatott.
A világot okolom mindenért.. mert ugye pénz nélkül nem lehet élni is ki vagyok szolgáltatva. Óriási az alkotásvágyam, de arra nincs kereslet. De erőm se lenne a "munka" után.

De a halált nem kell előidézni, mert ez az egyetlen biztos dolog az életünkben.
De addig is lássuk mi lesz :D

Kislélek (törölt) · http://nagyontudokvalamit.blogspot.com/ 2009.06.19. 22:16:12

Talán eszembe jutott már, hogy milyen isteni lehet meghalni a fájdalomba, amit akkor olyan mélynek és megoldhatatlannak tűnik, hogy csak élvezettel néztem a halálra, de az élni akarásom sokkal, de sokkal erősebben itt tartott, ezen a földön. Nem bántam meg. :-)
És teljesen azonosulok intuitiv gondolatával, miszerint: "Nekem úgy tűnik, hogy csak tengetem az életemet, pedig valami többre vagyok hivatott."
De én próbálom azzal áltatni magam, hogy jön még kutyára úthenger, és talán mégsem vagyok olyan elveszett...

DEdit 2009.06.21. 17:11:08

Igen! Általában azt gondolja az ember, amikor nagyon fáj valami, hogy ennél még a halál is jobb. De később megérti, mikor egy nagyobb gond okoz neki elviselhetetlennek tűnő kínokat, hogy milyen semmiség volt az az előző. Mindig van út felfelé is, és lefelé is. Nem szabad elfelejteni, hogy annyi mindent megbánunk később, és a halál nem visszafordítható. Lehet hogy jobb lesz utána, de vannak itt is jó dolgok, nekem sok minden tetszik, és tisztában vagyok vele, hogy ha valami nem jó, ha tengetem az életem, akkor csak tennem kell ellene, ha úgy érzem többre vagyok hivatott, tennem kell érte. Még akkor is, ha félek...

Kislélek (törölt) · http://nagyontudokvalamit.blogspot.com/ 2009.06.23. 14:56:09

D@DEdit: De mikor mindig falba ütközöl, bármit is teszel, egy idő után egyszerűen hagyod, hogy vigyen az ár... Mert már nem látod az alagút végét... És nincs ennél kínzóbb érzés, mint mikor tudod, hogy erődön felül megtettél minden tőled telhetőt, mégsem változik semmi. Mert vannak azok a bizonyos külső körülmények...

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2009.06.24. 19:00:38

@Eltewedtleanyka: Aki már sokat küzdött, az nem tudja csak úgy feladni. Elhitethetjük magunkkal, hogy sodródni akarunk az árral, de önmagunkat nem csaphatjuk be sokáig. A küzdés ösztöne ott volt, ott van és ott lesz mindig is amíg élünk. S ha nem az elérhetetlent hajtjuk, akkor nem olyan fájdalmas...apró győzelmekkel túlélhető.

süti beállítások módosítása