Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

A gnóm

2010.05.31. 22:50 :: DEdit

Ott ült velem szemben és mint aki magasan felettem áll közölte velem, hogy az ő élete megváltozott, átértékelt mindent, ami eddig volt, továbbá rájött, hogy nem fog tűrni, és igen is megmondja a véleményét mindig mindenkinek. Igen. Velem kezdte.

Szemrebbenés nélkül, fellengzősen, és nagyképűen az arcomba mondta, hogy neki mi és hogyan nem tetszik az én viselkedésemben, hozzáállásomban, és olyannal vádolt, ami tőlem távol áll, gyerekes, és kizárt.

Én meg néztem, mint hülye gyerek a meséskönyvben, próbáltam átlapozni a közelmúltat, hogy hol és mikor lett a barátomból ez a torz, ismeretlen gnóm. Nem jöttem rá. Mindezzel is csak azt a gyanúmat erősítette - ami persze ezek után már nem csak szimpla gyanú, hanem bizonyosság is lett - hogy már nem is ismerem azt, aki itt ül velem szemben, és baromságokat beszél.

Közben azt is lepergettem magamban, hogy ha az ő élete megváltozott, és már nem hajlandó elhallgatni és szép, emészthető köntösbe öltöztetni a véleményét, azaz őszintén, egyszerűen megmondja a frankót, akkor valószínűleg nyitott is lett a környezetének az ilyenfajta és hasonló válaszreakciójára is. Lejátszottam az agyamban, ahogy kendőzetlenül és kellően alpári módon én is kiteregetem a bennem felgyülemlett szennyest egy nagymosás keretében.

De mégsem tettem. Végig hallgattam a láthatóan régóta és módszeresen előkészített nagy monológját, majd nem a várt módon lereagáltam: Igen. És? Majd a legbájosabb mosolyommal, a helyzethez nem illő kedvességgel elbúcsúztam - még Barbie is hanyatt dobta volna magát - és elsétáltam.

Azóta találkozásaink témái felszínesek, elveszett belőlük minden, ami egy kicsit is mélyebb egy koszos pocsolyánál, valamint rövid és kényszeredett. De én nem bánom. Már nem.

 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr252046436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duplessiss 2010.06.01. 21:50:45

Szerintem jó! Nagyon jó! És ismerem a gnómot! Sajnos egyre több gnómot ismerek! Meg néha én is annak érzem magam! Bár az életem nem igen változott meg. Csak aki helikopter, az a tömegben gnómnak tűnhet, mert nem megy az árral, hanem árral szemben.

BABO 2010.06.17. 19:20:01

Nagyon tetszik, ahogy írsz! Őszintén remélem, hogy a jelenség nem általános, hogy nem veszik ki az emberekből az, amitől "emberek" lettünk ( már aki az lett :) ).

DEdit 2010.06.22. 22:20:32

@BABO: Köszönöm! Én is bízom benne! Bár van olyan ember, akiből állat lesz, és van olyan akiből gnóm, mégis marad egy biztos mag, aki megmarad, aki marad nekünk, aki ember marad!
Bár azt hiszem vannak az ember életében olyan események, amik segítenek ennek kiderítésében!!!?? Örülök, hogy írtál.
süti beállítások módosítása