Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Valami súlyos

2009.05.19. 16:07 :: DEdit

Ülök a tűzforró irodában, egy hosszú, fárasztó, lélekromboló nap után, és valami súlyos, kilátástalan szomorúság, fáradság, kimerültség nehezedik rám. Nem értem, hogyan romlott el a kedvem, csak ideültem, lepihentem, és lassan beszőtt a sűrű letargia hálója. Nincs kedvem megmozdulni, elindulni, hazamenni, és otthon is dolgozni. Szabadságot kellene kivennem úgy teljesen, az életből, csak egy kis időre, egy nyugtató, frissítő, mély alvás, ahol mindent rendezek magamban, ahol kipihenem a testemben, az izmaimban, a sejtjeimben, a szívemben, a lelkemben felgyülemlett feszülő, fojtogató görcsöt.

Valahogy minden rendben van, mégis valami valahol hibázik. Érzem. De nem találom. Talán én vagyok a hiba, a gondolatok nem nyugszanak.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (1/5)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr731131648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Intuitiv 2009.05.20. 08:10:18

"Valahogy minden rendben van, mégis valami valahol hibázik. "

Nekem is van egy ilyen visszatérő érzésem :(

DEdit 2009.05.21. 11:52:57

De ezt nem értem! Mi a bajom? Semmi nem jó? Semmi nem elég jó? Mi kell még? Mások örülnének, ha annyi jó érné őket, mint engem. Talán magammal vagyok elégedetlen, csak nem tudom mit, és hogyan kellene tennem. Már néha azt sem tudom, mit akarok.
Ha veled is így van, akkor próbálj meg válaszolni, fejtsük meg valahogy, mert így nem jó!

Amúgy olvasom a blogodat, nagyon jó! Csak ... te eddig olyan optimistának tűntél, de az utóbbi bejegyzések közül egy-kettő... hogy is mondjam, olyan ...
Biztos azért, mert bár minden rendben van, valami mégis hibázik!

Intuitiv 2009.05.22. 10:18:26

Nem tudom mi lehet az oka, rengeteget gondolkodom ezen és keresem a megoldást szüntelen. Én tudom biztosan, hogy magammal vagyok elégedetlen. Valahol mélyen. És mindig ráfogom valami külsőségre, hogy épp mitől nem vagyok boldog. Pl, hogy gyérül a hajam :)
De belül van valami gond.. még nem tudom megfogalmazni, hogy mi. Egy űr tátong a lelkemben és semmivel se tudom betömni, csak ideiglenesen.
süti beállítások módosítása