Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Ég és föld között

2012.01.09. 21:12 :: DEdit

Nem, még nem rántották ki a lábam alól a talajt, de már megfogták a két sarkát és nekifeszültek. Hogy mit vártam? Nem ezt. Reményekkel tele rajzoltam a két keresztező vonalkát a lapra. Mellé álltam. Az ügy mellé. Most mégis kilátástalan, folytonos áttervezés az életem. Néha siratom, amit felváltott az új, máskor meg arra várok, hogy az új végül pontot tegyen a régire, rám, és elhozza a változást nekem is. A változás gyakran jó. Miért is tartok akkor tőle? A kétségbeesett félelem és a fékezhetetlen elszántság váltogatja egymást bennem.

Régen talán könnyedén annyit kérdeztem volna: mi történhet? Azonban az elmúlt idő, a szükségszerű tapasztalat megfontoltabbá, vagy gyávává tett.

Hónapról hónapra élni, lemondani egyfajta életszínvonalról, keresni valami megoldást. Általában könnyebben veszem az akadályokat, általában nem ijedek meg egykönnyen, bízok magamban. Mégis mindig a lendületvétel előtt kicsit visszatorpanok, veszek egy nagy levegőt, erőt gyűjtök. Egyre több időre van szükségem.

Aztán mégis eljutok oda, hogy menni fog, mert mennie kell. Más lehetőség nincs. Hogyan fogom csinálni? Majd akkor kiderül. Addig fölösleges időpocsékolás lenne ezen rágódni. Elvesztegetett idő. Nem én szerválok. Ha ideér a labda, visszaütöm.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr934331579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása