Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Már megint

2009.05.30. 06:54 :: DEdit

Megint egy új nap, még csak most keltem fel, de már nem tetszik. Folytonos elégedetlenség van bennem, valahogy semmi sem jó, pedig csak én romlottam el. Belül a fogaskerekek el-elakadnak, berozsdásodtak.

Olyan, mintha bárhogy erőlködnék, bárhogy igyekeznék, ezt csak látszatból tenném, mert már belül eldöntöttem, mert az agyam tudja, mégsem akarja valamelyik részem elfogadni, mert abban bízik, hogy nem lehet, hogy már megint! S bár van olyan részem, ami reménykedik abban, hogy nem teszem meg megint, eközben egy nagy villózó lámpa vibrál a fejemben, hogy minden hiába, ami elkezdődött, az nem megállítható, és végképp nem visszafordítható.

Kezdem azt hinni, hogy lassan orvosra van szükségem. Elolvastam, amit írtam, és elég ... brrrrrrrrr. No mindegy, már leírtam, megint!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (1/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr401152687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina17 2009.05.31. 16:19:28

Mi a rosszabb? Ha felismered, h mi a hiba és az alapján döntessz, megpróbálsz tenni ellene, még akkor is ha úgy érzed, h ismétled magad. Vagy ha a felismerést elnyomod, elfolytod magadban és azzal a tudattal élsz tovább. Mindig ott fog motoszkálni benned, a mindennapok része lesz a rossz szájíz, szinte már hozzászoksz, már ha hozzá lehet. Nem tudom. Talán ha 90 évesek leszünk az öregek otthonában ülve ezt is megbeszéljük. Egy dologgal vagyok tisztába, már sok dolgot megbántam de vannak dolgok amiket soha nem akarok.... Te se tedd!

DEdit 2009.06.01. 17:57:05

Na ez az. Azóta is itt motoszkál bennem, és attól tartok ez sose múlik el. Hiszen elég régóta mit sem változott. Csak próbálom jól csinálni, és nem elszúrni. Ha idő kell ahhoz, hogy kiderüljön, melyik a jó, akkor idő kell.
süti beállítások módosítása