Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

A végéről

2010.11.27. 21:30 :: DEdit

Szomorú, szomorú vagyok nélküled. Amikor jössz, akkor nagyon jó, addig míg el nem mész, elmész megint, elmész újra. Távol vagy, és nem vagy az enyém. Nem akartam kötődni, mégis elvesztem egy pillanat alatt. Alig várom, hogy hívj, abban reménykedek, hogy elindulsz, elindulsz felém, hozzám. Nem is tudom ki vagy, sejtelmem sincs arról, hogy mi lesz ebből, de felforgatod a nyugalmamat. Az a napi 10-20 perc, amit beszélünk az egyetlen ami érdekel.

Szomorú vagyok, nagyon szomorú, mert nem tudom, te hogy érzel, mit gondolsz, és higgadtságot erőltetek magamra, hogy ne ijesszelek el. Ezeket a szabályokat nehéz betartani, a tilos dolgokat nehéz visszafojtani. Bár neked mondhatnám e szavakat anélkül, hogy félnem kellene.

Biztos van jobb dolgod is, mint velem lenni. Nem is várhatom el az első helyet. Teendőid sora hosszú, és én csak a végén lehetek.

De mit is bánnám én, ha hozzám jönnél haza, a végén!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr782476742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása