Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Ezek a nyulak!

2011.06.28. 22:29 :: DEdit

És ott álltál velem szemben az ajtóban, én épp telefonáltam, neked menned kellett. Csak felém dobtad azt a csókot, spontán, gondolkodás nélkül, majd szélesen elmosolyodtál, sarkon fordultál és el is tűntél. Talán egy pillanatra a tekintetedből kivillant, hogy te is meglepődtél magadon. Nekem fülig ért a szám, és vidáman, némileg meghökkenve visszaintegettem. 2 percre rá, mikor ismételten végigfuttattam az eseményeket, jöttem rá, hogy itt történt valami. És ezzel te is tisztában vagy.

Szeretek veled beszélgetni nagyon, megértjük egymást mindenben, de én ... én nem gondoltam rád sehogy. Barátnak erős. Talán egy jó és kedves kolléga? Nem tudom mit is gondoltam. De a mostani beszélgetésünk más volt. Csak néztelek. Megnyugtatott a szemedben az aggódás miattam. Oda voltam azért, ahogy fel akartál vidítani, ahogy nevettél rám, velem. Elkábított a testbeszéded, a gesztusaid. A vékony póló mellkasnál kidomborodott, a farmer csípőben keskeny, és hátul is megfelelően sejtet. Pont annyi, amennyi ahhoz kell, hogy megfelelően tudjak fantáziálni.

De ...

Én házi nyúlra nem lövök! És most mégis vérengző vadászatra indulnék a nyúl ketreceknél! Ráadásul minden vágyam az, hogy ezt a nyúllal is közöljem. Hátha ő is benne van!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment

Címkék: ezt most írtam

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr483023140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina17 2011.06.29. 07:54:30

HhhhÚÚÚÚÚúúúúú! Lövöldözz, Drágám!!!! Még, hogy házinyúl!!!..... Aaahhh! Mit számít az!! Abból, amit leírtál már ágyúnak kellene szólnia!!! Hát had szóljon!!!!
süti beállítások módosítása