Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Zöldség

2013.05.24. 23:18 :: DEdit

Nem vagyok boldogtalan, de boldog sem vagyok. A kedélyem jó, mégis bennem van valami árnyalt szomorúság. Nem olyan letargikus, mindent feladó, remények nélküli. Csak a csendes, helyzet felismerő. Ennél rosszabb nem is lesz. Tudom milyen a boldogtalanság, volt benne részem. Ami most van, az annál sokkal, de sokkal jobb.

Az első jó pár lépést már megtettem azóta, hogy megszabadultam az életmérgezőmtől, de még mindig nem értem célt, még bízom abban, hogy ennél jobb is lehet. Csak rajtam múlik, de még nem merek, még félek ugrani, vissza, bele. Nem tudatos, csak a belsőm még nem gyűjtött elég bátorságot.

Néha úgy érzem, olyan vagyok mint egy zöld, sohasem virágzó szobanövény. Élek, felszívom a vizet, elfotoszintetizálgatok az ablakban, mert odatettek, és mert az automatikusan megy. De semmi egyéb. Most már jó lenne zöldségből emberré, sőt ismét nővé válnom.

Álmodozok róla. Sokat. Kell egy férfi, egy vonzó férfi, aki érdekel, aki beindítja a kémiát, amitől nő akarok lenni újra, igazán. Arról álmodozom, hogy végre jönni fog az, akit annyira akarok majd, hogy az utána való sóvárgás elnyomja az összes félelmemet és bizalmatlanságomat, és végre eszemet vesztem.

Hűha. Iszonyatosan jó álmodozó vagyok. Maradjunk annyiban, hogy az úton a következő lépés, az áhított cél csak rám vár.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr175317334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása