Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Szomorúság

2007.12.12. 07:55 :: DEdit

A kilátástalan szomorúság elől hova lehet bújni, hogy ne fájjon?

Tétova mozdulatok, érdektelen tekintet, elgondolkodó arc, céltalan bolyongás. A szomorúság rátelepedett. Már nem számít semmi, már nem fontos, ami azelőtt az volt. A külvilágot kizárta, nem kell senki, és semmi. Lebeg a szomorúság sűrű, leszorító, réveteg masszájában. Elveszett! A szomorúság kiváltó oka felfoghatatlan fájdalmat erőltet rá. Nem tud, és már nem is akar menekülni!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr14261118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Never_more 2007.12.24. 18:32:38

Remekül megfogalmazott gondolatok... bárcsak ne ismernék rájuk magamban :(

Kérdés: ha leírod, akkor jobb valamivel?..mert én is terevezek valami ilyemsi blogot

Edit 2007.12.26. 09:01:47

Kedves Never more!
Ha leírom nem jobb, csak hamarabb feldolgozható! Néha jobb, ha a fájdalom nem múlik el hamar. Ha leírom, akkor az már azt jeleni, hogy teljesen értem is, hogy mitől, miért, miben, hogyan, mikor, meddig...

Never_more 2007.12.30. 12:32:00

Értem...
én is szoktam ezen gondolkodni néha - ha éppen nem a könnyekkel vagy a keserű dühvel küszködöm - csak éppen nem írom le őket. De nem hiszem, hogy érteném; s szerintem nem is akarom. Egyre viszont rájöttem: \"nem tudok és NEM is AKAROK szabadulni\" (ahogy nagyon jól megfogalmaztad)Te masszaként írtad le ezt a valamit, nevezzük szomorúságnak; az én felfogásomban ez egy sötét erdő, mely menedéket ad, de el nem enged, s lassan megmérgez téged.S ezt te pontosan tudod, de nem menekülsz...nem-nem...sőt...

Edit 2008.01.08. 14:27:47

Igen, jól látod. Rád telepszik, legyűr, bevon magával, belédszivárog, és te hagyod, és egy idő után már jól is érzed magad így. Viszont vigasz az, hogy mindig van menekvés. De érintkezni kell hozzá, kapcsolat kell. Találni kell valakit, aki nem fél a sötét erdőben, és kivezet, vagy csak egyszerűen ráijeszt. Akkor magától odébbáll a szomorúság! Ehhez elég lehet ha a közértben a pénztáros rádmosolyog, vagy egy blog-on eszmecserét folytatsz egy idegennel! Legyen szép napod! Edit

Edit 2008.01.08. 14:30:34

Egy kedves idegennel!

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.01.18. 00:14:02

"Találni kell valakit, aki nem fél a sötét erdőben, és kivezet, vagy csak egyszerűen ráijeszt"

Ahhoz meg kellene találnia és kiráncigálnia...csakhogy úgy elntűntem benne, hogy már én sem tudom hol vagyok ... kiáltani pedig úgysem fogok .

Edit 2008.01.18. 08:31:15

Never more! Szerintem olyan nincs, hogy te sem tudod, hogy hol vagy! Pontosan tudod, de neked jó így, már találtál egy kuckót az erdőben, oda szoktál! De hidd el, vannak dolgok amiket nem irányíthatsz, maguktól megtörténnek, és lesz majd valami, vagy valaki, aki a kis zseblámpájával bevilágít az erőbe, és neked majd megtetszik a kis zseblámpájának a fénye! Én így tapasztaltam. Fog történni valami, ha más nem, akkor te magadban feldolgozod = megunod a kuckót.
De ha még csak most kezdődött, akkor sokáig fog még tartani. Amekkora a bánat, olyan hosszú a szomorúság. Lerövidíteni nem lehet!

Edit 2008.01.18. 11:33:39

Még akarok mondani valamit! Nagyon kiérzem írásaidból a teljes pesszimizmust, a teljes befordulást, és még az öngyilkosságon való tépelődést is! Egyet biztosan tudok, soha nem lehetek olyan szomorú, hogy eldobjam magamtól az életemet. Nem hiszem, hogy ezen a világon túl vár engem bármi, hogy van "élet" a halál után. Azt gondolom, hogy nincs más esélyem jelet hagyni, csak ez élet, ezért semmi nem bírhat rá, hogy önként eldobjam. A világ, a föld, a világűr, a múlt, a jelen, és a jövő innen nézve, ahol én állok hatalmasnak, és felfoghatatlannak tűnik, de kaptam helyet benne, rövid időre, de kaptam. Milyen véletlenek sokasága kellett ahhoz, hogy én legyek, hogy pont én legyek én? Soha semmilyen szomorúság nem lehet olyan erős, hogy lemondjak erről, hogy lemondjak arról, hogy legyek! Én vagyok a csoda, és Te vagy, meg Ő, meg mindenki.
süti beállítások módosítása