Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Intuitívnek

2008.02.14. 10:02 :: DEdit

Intuitiv:
"Még olvasgattam az írásaidból, tetszenek.
Jellemző ránk, emberekre, hogy félünk a jövőtől. És az a részünk amelyik fél, az joggal fél, mert el is fog múlni. A legjobb, amit tehetünk, hogy MOST ölelünk, most érezzük a nap melegét, a virágok illatát. Csak ez a pillanatunk van, a most. A többi csak agyszülemény :). És ha ezt a pillanatot is aggódással töltjük, akkor ez a pillanat se marad meg nekünk. Amúgy én sejtem, hogy van valami azon a masszán túl is, ami Én vagyok. Ez csak sejtés, és ha kutatni akarom, akkor nem jutok sehova... Érzem, hogy van valami ami magába foglalja azt a kis porszemet, amivel most azonosítom magam. Felfedezni "Istent" akarattal olyan, mint erővel kibontani a bimbóból a virágot. Ha te bontod ki, akkor tönkreteheted. De ha hagyod kibontakozni, akkor csodálhatod :)
Amúgy ezt magamnak is mondom, mert én sem tudok megszabadulni az akarattól."

 

Mindig annyira örülök, ha ír valaki, mert ekkor érzem igazán, hogy "hallani", amit mondok. Ráadásul az még nagyobb örömet okoz, ha a látogatóm még a véleményét, a gondolatait, és tanácsait is leírja, mert engem nagyon érdekel az, hogy ezen az általunk ilyenné alkotott, alakított világban hogy éreznek mások.

Megnyugtat, amit írtál. Valahogy könnyebb az élet akkor, ha tudom, és érzem, hogy a félelmeim, és kétségeim nem csak befelé üvöltő, hiábavaló segélykérés, bánat, és jó tudni, hogy nem őrültem meg, más is érti, és érzi azt, amit én. Kevésbé félek, hogy tudom: nem csak én félek. Lehet, hogy bolondságnak hangzik így, ahogy leírtam, de mégis így van!

Istent kibontani, és kibontakozni hagyni nehéz. Úgy nehéz, ahogy én érzek és hiszek, de remélem nem lehetetlen. Csodásan írtad le, ezt külön köszönöm neked!

Nagyon érdekel mások érzése, gondolata, agyszüleményei:). Remélem máskor is írsz, és más is veszi a bátorságot, hogy tévelygéseimhez hozzászóljon! Tévelyegjünk együtt!

 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr43338733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pathfinder 2008.02.14. 11:17:10

Tényleg fantasztikus vagy, igaza volt pleasure-nak, bárhogy is értette. Csodálattal olvastam azokról az érzésekről, amik sokunkban, bennem is megvannak. Csak a mi kifejezésvilágunk szűkös midehez. Vagy túl zárkózottak vagyunk. Félünk valamitől. Talán a megismeréstől. Vagy magunk megismerésétől. Nálad mindez közhelymentesen történik. Úgyhogy: kösz!

Intuitiv 2008.02.16. 09:24:11

Még fogok írni, ha lesz valami érdemleges hozzászólásom. Köszi ;)

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.02.17. 00:29:41

"Valahogy könnyebb az élet akkor, ha tudom, és érzem, hogy a félelmeim, és kétségeim nem csak befelé üvöltő, hiábavaló segélykérés, bánat, és jó tudni, hogy nem őrültem meg, más is érti, és érzi azt, amit én."

Talán csak az őrült érti meg az őrültet.
De valóban igazad van: valahogy könnyebb, ha "értenek".

Edit 2008.02.21. 11:02:36

Köszönöm nektek,és mindenkinek! Nagyon örülök, hogy írtok, és a jövőben is várom!
süti beállítások módosítása