Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Örökre?

2008.03.31. 07:50 :: DEdit

Örökre? Mit jelent? Ki találta ki ezt a szót? Miért?

Az örökre számomra megérthetetlen, megismerhetetlen. Az életemben mindennek van vége, minden elmúlik egyszer. Én is, az érzelmeim is. Nem tart örökké semmi. Tehát az örökre szó nekem nem jelent semmit. Örökre szeretsz? Örökre utálsz? Örökké élsz? Egyszer mindennek vége, az emlékezet is elmúlik, a világ is megsemmisül. Ahogy a semmiből megszülettünk, úgy a semmibe elillanunk. Nekem elég, ha az egész életemre szól valami. Nem kell örökre. Így is sok. Többet nem várhatok, és elviselni sem tudok többet!

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr79404082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina 2008.04.23. 12:32:06

Egyszer használtam azt a szót, bár lehet, hogy tööbször, csak nem volt akkora jelentősége, akkora súlya, ezért nem maradt meg. Szóval egyszer használtam. Emlékszem a használata közben zokogtam. Ma is emlékszem rá. Valójában sütött a nap, de az agyam valahogy zuhogó esőt párosít mellé. Nem tudom, miért számomra ezért a szomorúságot hozza el ez a szó. Azt hittem nagyobb súja lesz mondandómnak, vagy hihatőbb lesz az amit mondok. Naív voltam. Mindenesetre, amit akkor elmondtam nem tartottam. Ő volt az életemben az első. Azt hittem az a szitúáció megengedi azt a szót, de valójában nem, és erre csak később jöttem rá. Nem hiszem, hogy az emberek ezt a szót azért használják, mert komolyan gondolják. A szitú hozza és kész.
Csók Neked!

Edit 2008.04.23. 17:30:02

Szerintem az örökre szó egy nagy szemétség. Olyan, mintha azért találták volna ki, hogy fájdalmat okozzanak vele, hiszen teljes lehetetlenség a jelentése. Nem szeretem ezt a szót, és nem szeretem, ha velem kapcsolatban használják! Örökre szeretsz? Hogyan? Képtelenség! Az emberek nagy részének még az évek is soknak minősülnek, ne essünk túlzásokba! Örökre utálsz? Miért? A bűnöm akkora, hogy ily erős a büntetés, és a halálom után mihez kezdjek vele?
Ne okozzunk fölöslegesen magunknak, és másoknak fájdalmat, ha nem muszáj! Az örökre szót tartsuk meg a képzeletünknek!
süti beállítások módosítása