Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Titok

2009.09.01. 23:08 :: DEdit

Miért olyan nehéz megtartani? Mégis meg kell, ha egy másik ember bizalma fontos.

Elmondta nekem azt magáról, amiről még soha senkinek nem beszélt, és ami a környezetünkben lévőket nagyon érdekli, hiszen vele kapcsolatban ez tabutéma. Nem mondhatom el. Fontosabb az, amit ez elindít kettőnk között. Olyan mintha örök rabságot fogadott volna nekem önszántából. Én nem kérdeztem, csak kikívánkozott belőle, és talán megbánta, mert megkért, hogy ne mondjam el senkinek abban a körben. Én megígértem és szándékomban áll ezt meg is tartani. E következtében némileg függ tőlem, erre akkor nem is gondoltam. Remélem azóta nem esett kétségbe, nincs oka rá.

Miért pont nekem, ilyen sok ember, ilyen sok idő után? Biztosan megvan az oka. Nem szeretném túlértékelni magam. Most talán már neki is könnyebb, hogy valakivel beszélhet róla. Nincs tovább nehéz teher, kimondatlan fájdalmak, érzések. Bár nem én vagyok ezek konkrét címzettje, mégis felszabadult a szíve kicsit.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr171354354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása