Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Besüppedve

2010.03.10. 02:19 :: DEdit

Vegetálok, és nem zavar. Belesimulok a mindennapokba észrevétlenül, az idő lábát néha nagy kőtömbök súlya készteti vánszorgásra, máskor pedig nagy szárnyak lendületes csapásával átsuhan napokon.

Gyakran filmeket nézek a sötét kalitkában, amit mások szobának hívnak, arcomat megvilágítja vibráló fény, mely kitüremkedik a TV-ből. Beleélem magam, talán így színesítem be a kesernyés, üres mindennapokat. Talán nem értik meg mások, nem tudják milyen az, mikor úgy érzi az összezsugorodott lélek, hogy beteg. A sebek nem kívül vannak, belül sajog. Nem nagyon, igazán nem, észre sem lehet venni, legalább is nekem sokszor fel sem tűnik, mennyire bezártam magam szórakozottságomban.

Tegnap sírtam, ma nevettem. Sűrűen változik a hangulatom, de azzal áltatom magam, hogy ez normális, és még meg is tudom magyarázni.

Minden esetre ma megnevettetett valaki, egy barát, egy mindig kedves, tiszteletre méltó ember, és én csak nevettem, és nevettem. Az egy óra érezhetetlenül elrepült, mégis gyógyító hatása megmaradt, egyes sebek behegedtek, a sajgás alábbhagyott.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr381827295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kislélek (törölt) · http://nagyontudokvalamit.blogspot.com/ 2010.03.16. 08:27:06

Éltem már át valami hasonlót... Nem mondom, hogy együtt érzek, mert minden fájdalom más, de azt hiszem értem...
:-S
Kitartás!
süti beállítások módosítása