Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Tudnám, mit jelentesz?

2010.09.14. 22:24 :: DEdit

Egy nagy teremben vagyok, a fal mellett áll egy ismerősöm, én szemben vele és beszélgetünk. A helyiségben többen is tartózkodnak, de átlátható, nem túl zsúfolt. Egyszer csak feltűnsz az ajtóban a szokásos fekete kabátodban, és táskád is a megszokott módon a fél válladon lóg. Körbenézel, de nem megfelelő alapossággal, és lassan elindulsz arra felé, ahol én állok. Csak akkor veszel észre, mikor a hátam mögött haladsz el. Szinte érzem a benned születő heves felindultságot, a büszkeségből, a sértettségből fakadt dühöt, - reményeim szerint - szomorúságot. Sarkon fordulsz, és sietősen távozol. Követlek a szememmel. Amint kilépsz az ajtón, felgyűlik bennem minden elfojtott vágy, minden kellő bizonyosság, hogy nem bírom tovább, meg kell mondanom neked, hogy akarlak, hogy nem értem magam, nem tudom miért gátoltam ezt az érzést, miért nem engedtem magamnak, hogy szeresselek? És ha nem is engedtem magamnak, akkor miért van mégis így?

Kimentem magam az ismerősnél, és utánad rohanok. Szaladok ki a teremből, át az aulán, a kapun ki az utcára. Rohanok utánad, arra amerre laksz, de ... de nem vagy sehol. Eltűntél. Hiába futottam ... nem érhettelek utol.

Az ébredés előtt pár másodperccel ezt álmodtam. És hogy mit jelent? Mit jelenthet? Belefáradtam ebbe. Megfejteni mit jelentesz. Még mindig te vagy a gondolatom. Hiába minden. Pedig most már nem is látlak soha.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr592296935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása