Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Beteg vagyok, nem tudok aludni

2008.08.06. 17:00 :: DEdit

 

Az utóbbi napokban az alvás nem megy nekem. Sokáig fent vagyok, nem csukódik le a szemem, meredek a tv-re, és várom a pillanatot, de nem jön. 1 óra körül, saját magam kényszerítésével, nagy nehezen álomba mesélem magam.

De akkor ott a reggel. Valami felébreszt. Egy, másfél órával előbb ébredek a kelleténél, és nem tudok vissza aludni. Csak nézem a mennyezetet, és várom, hogy megszólaljon a rádió. Bár nem alszom sokat, csak 4-5 órát egy nap, mégsem vagyok fáradt fizikailag. Nem értem ezt. Mi ütött belém?

Nem tudok aludni, és az álmok is elkerülnek. Ez elszomorít. Nem akarok álmodás nélkül aludni. Álmokat akarok! Igazi álmokat. Nem olyanokat, amiket elalvás előtt magamnak mesélek csukott szemmel. Ezek a mesék nem helyettesítik az igazi, mélyről, valóságból születő álmokat. Nem akarom ezeket a meséket tovább mesélni magamnak, melyek csak arra jók, hogy megint szédítsem, álltassam magam! Arra jók, hogy mesterségesen, erőltetettem helyettesítsem a valódit, az irányíthatatlant, ami igazán én vagyok, amit nem befolyásol az ész, a józanész! 

Lehet, hogy beteg vagyok. Bárcsak tudnám, mitől betegedtem meg! Bárcsak tudnám, mivel gyógyítsam meg magam! Hol van az igazi álmok rejteke?

 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr38604954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sohaország 2008.08.12. 15:55:55

Azok az álmok, milyen csalfák...azt mutatják, hogy a világ szép, minden olyan fátyolosan fénylő, könnyű, és elsuhan, ha úgy akarod.
Ezekre vágysz, hát persze, a rémálmok senkit nem vonzanak.
De álmodozz inkább ébren, tudatosan, szebb az, mint a tudatalattidból táplálkozó, irányíthatatlan, veszélyes álmok!
Mondja ezt neked egy érzelgős, bolond, talán soha fel nem növő álmodozó...

Edit 2008.08.13. 07:57:10

Nekem szükségem van a rémálmokra is! Az álmok, az igazi, mélyről jövő, irányíthatatlan álmok azért jók - legyenek akár fénylők, akár rosszak - mert tükrözik az igazi lelkivilágot, érzéseket, a tudatalatti félelmeket, vágyakat. Ha nincsenek álmok, akkor nem tudom, hogy mi van velem most. Az álmok hiánya kezd arra rávilágítani számomra, hogy nagy a baj, hiszen azt tudom magam is, hogy most egy engem ért dolog miatt mély szomorúság van a szívemben. Most már csak egy álom kellenne, mint kávéscsésze alján a zacc, ami megmutatja nekem az utat innen ki, vagy még mélyebbre! Ezt nagyon nehéz leírni, nem teljesen tudom kifejezni szavakkal, de szerintem így is átérezhető a problémám!

sohaország 2008.08.14. 10:50:39

Az álmok sokszor becsapnak, nem biztos, hogy mindig a valódi, tudatalatti lelkivilágodat mutatják meg. Egy film, egy bármilyen pillanatnyi élmény is befolyásolhatja őket.
Én szinte mindig álmodom, de legtöbbször zavaros, vagy éppen nagyon szomorú álmokat. Van úgy, hogy az egész napomat elrontja egy-egy álom hangulata, nem tudok tőle szabadulni. Olyan, mintha kicsit összemosódna a valósággal...ijesztő.
Talán csak a nyugalmadat jelzi az, hogy átmenetileg elfogytak az álmaid. Ne keresd őket, egyszer biztosan visszatérnek. :-)
süti beállítások módosítása