Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Bennünk van!

2008.08.20. 22:22 :: DEdit

Az igazit, a valódit, a tisztát keressük, kutatjuk egész életünkben. Azt amitől érezzük, hogy élünk, hogy van értelme élnünk. Pedig a lehető legközelebb van az igazi, a valódi, a tiszta, a boldogság: bennünk.

Az emberi fantázia által alkotott szőke hercegben, az "Igaziban" nem hiszek. Az ideám (aki szőkének ugyan nem mondható), mely a fejemben létezik, nem valódi, nem igazi, csak illúzió. Nem is szeretném, ha létezne. Viszont csak azért, mert én nem hiszek az "Igaziban", nem jelenti azt, hogy a választottam csak egy megalkuvás, csak egy keresés feladásának az eredménye lenne. Ő nem hasonlít az ideámra, és nem szőke, de igazi, valódi.

Az eddigi életem legboldogabb pillanata az volt, mikor először megcsókolt, mikor azt mondta, hogy szeret. Még most is erősen bennem él a hosszú órákig tartó, csodálatos eufória, öröm, amit éreztem akkor. A leírhatatlan erővel rámtörő érzések hatása alatt végeláthatatlanul mosolyogtam, nevettem, nem bírtam magammal, megmagyarázhatatlanul táncolnom kellett. A föld fölött lebegtem, és ugrándoztam a lakásban, boldogan, és így utólag, viccesen! A külvilág eltűnt, csak a szívem dörömbölését hallottam, és a csókja által fellobbant tűz hevített, perzselt belülről.

Az akkor belőlem feltörő érzések voltak életem legigazibb, legvalódibb, legtisztább érzései. Ehhez hasonlót csak azon a napon éreztem, amikor hivatalosan is egymáshoz kötöttük az életünket. Nagyon féltem és még most is félek néha, nagy döntés ez egy ember életében, de nekem nem volt nehéz, az érzéseim segítettek. S bár nem tökéletes, vannak összetűzéseink, mégis tudom: ő az egyetlen. Neki adtam a szívem. S ettől nem csak egyedi, hanem különleges is. Amióta együtt vagyunk az életét úgy alakítja, hogy én boldog legyek.

Pedig tőle semmi mást nem várok, csak hogy szeressen. Bár tisztában vagyok vele, hogy mégis ez a legtöbb, amit kívánhatok.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr83625624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása