Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Magamat ringatom

2009.11.25. 18:38 :: DEdit

Szerelem ez? Szerelem, ha várom: láthassam? Szerelem, ha tudom: a közelében akarok lenni? Szerelem, ha érzem: végtelen, láthatatlan erőhullámok; suttogó, kínzó hangok csalnak felé? Szerelem, ha kegyetlen játékkal kényszerítem magam arra, hogy kitalálom mire gondolhat? Szerelem, ha azt képzelem elégedetten, hogy szeret? Milyen szerelem ez, ha mindezt úgy teszem, hogy nem is tud róla?

Távolról, csendesen, titokban élete részének ámítom magamat. Pedig mit tud ő erről az egészről? De szívem magányába vidám színeket fest, hogy őt érzem mindenhol, még akkor is, ha hiába várom, hogy láthassam, hiába vagyok a közelében, hiába húz hozzá a kereső gondolat. Elvarázsolom magam, hogy a szívem csöndje enyhüljön.

 

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr921552194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2009.12.05. 20:12:17

"Távolról, csendesen... élete részének ámítom magamat." Csak én nem titokban. Mégis úgy tűnik, csak ringatom magam...

Miért nem lehet egyszerű?

DEdit 2009.12.07. 20:47:21

"Volt időszak, amikor állandóan olyan történeteket hallgattam, amelyek az elszántságról szólnak. Volt, amikor csak azért éltem, mert élnem kellett. De most azért élek, mert HARCOS vagyok, és azt akarom, hogy egy napon ott lehessek az Ő társaságában, akiért annyit harcoltam." /John Bunyan/
Nem tudom, hogy miért nem egyszerű, de harcolj. Csak szeresd önzetlenül. Ha így teszel, akkor már az is boldogság, hogy létezik, és valamilyen módon érintkezel vele.
Sok sikert.

DEdit 2009.12.09. 11:37:04

Az önzetlenül alatt azt értem, hogy ne akard minden áron megváltoztatni, magadat ráerőszakolni, és ne támassz olyan elvárásokat vele szembe, ami elsősorban neked jó!

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2009.12.10. 22:12:33

Ez így van "már az is boldogság, hogy létezik, és valamilyen módon" érintkezek vele. Olyan harmóniát és nyugalmat érzek mellette mint soha, és úgy érzem ettől jobb nem lehet és már nem is lesz soha - csak vele. Képtelen lennék enélkül élni, képtelen vagyok elfogadni h nem lehetünk örökké együtt... mert akkor semminek nincs értelme :(

DEdit 2009.12.11. 13:10:01

Nekem már egy életre elég megnyugvást és boldogságot jelentene, ha teljes bizonyossággal kijelenthetném valakiről azt, hogy Ő az, ha tudnám, hogy létezik, találkoztam vele, és nem csak mese, hanem valóság.
Ha pedig nem tart vele örökké, akkor sem lennék szomorú, mert megnyugtatna a tudat, hogy már nem kell éreznem azt a szomorúan fájdalmas késztetést, ami arra kényszerít hogy megtaláljam.

Élvezd ki minden percét, és felejtsd el a negatív gondolatokat! Ne rontsd el a jelen édes mámorát, az általad borúsan lefestett jövő fenyegető bánatával.
süti beállítások módosítása