Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Ne sírj!

2009.12.20. 20:23 :: DEdit

Minden rendbe fog jönni. Én meg vagyok, meg is maradok, majd megyek, várj rám! Ne legyél szomorú, megoldódnak a problémák, és törekedj arra, hogy a lényegtelen dolgokat ne vedd a szívedre. Az olyan ember véleményére nem kell adni, aki nem is ismer, aki elhamarkodottan ítél. Lépj tovább! Erős vagy, és jól csinálod! Bízz magadban, kerekedj felül! Én büszke vagyok rád, te is legyél az magadra. Nincs olyan akadály, amit nem tudnál átugrani. Minden meg van benned, ami erre képessé tesz.

Bár megölelhetnélek! Már napok óta olyan boldogság volt a szívemben, hogy ismét láthatlak, beszélhetünk, veled leszek. Szükségem volt, van az energiára, amit tőled kapok. Mégsem tudtam menni, a hó, a havazás közbeszólt, pedig amit tudtam megtettem. Most neked van szükséged rám, és én nem vagyok ott. De csak testben! Lélekben veled vagyok! Gondolatban vigasztallak. Sírj! Vagy mégsem! Ne sírj! Nincs semmi baj. Elmúlik minden. A rossz is. Ne légy szomorú!

Sok szeretettel küldöm neked ezt, hogy tudd, gondolok rád, és ne feledd ünnep van, egy csodás családi ünnep! A gyönyörű gyermekeid szemében ott csillog a válasz minden kérdésedre! És én is ott ülök melletted, még ha nem is látod!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr601611653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina17 2009.12.21. 11:08:42

Köszönöm! Olyan édi vagy! Megint sírtam egy kicsit, de most már jobb. Tudom, h jó anyuka vagyok..... legalábbis remélem.
Szóval el kell árulnom Neked, h már napok óta ezt a klippet nézem és nagyon tetszik és mindig Te jutsz róla eszembe. Már beszéltem ez ügyben a Jézuskával is..... Millió puszi és tudom, h itt vagy velem. Hiányzol és szeretlek: Melinda
süti beállítások módosítása