Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Bár ne éreztem volna soha

2008.06.19. 09:14 :: DEdit

Rád nézek, és várok. Kitartóan. Feszülten. De nem történik semmi. Az eltelt idő megtöri az elhatározást, a türelmet. Nem tudok várni ennyit. Nem értem, te hogy vagy képes kegyetlenül, érzéketlenül, kősziklaként tartózkodni, ellenállni.

Ha én is képes lennék erre, akkor sohasem beszélnénk többet, nem érnénk többé egymáshoz. De bennem dolgozik a lelkiismeret, a hiányérzet, a vágy, a megbánás. Bár ki tudnám találni, hogy mire gondolsz! Bár ne bántanának annyira a szavaid! Bár ne érezném a teljes tanácstalanságot! Bár ne zúdulna rám megint e fojtogató érzés, e visszafoghatatlan fájdalom. Az arcodat nézem, keresem a megoldást, a gondolataim ezernyi dongó, zümmögő bogárként cikáznak a fejemben, de minden hiába. Nem tudom, nem is akarom ezt, így. Csendben ülök, meredten bámulok előre, és a könnyek, melyek ellen annyira küzdöttem, folynak le arcomon. Eljutottam ide, a mélyponton vagyok, nincs tovább lefelé. Most már csak arra tudok gondolni, bár ne éreztem volna soha ... semmit ... A fizikai fájdalom segít, magamba harapok, hogy magamhoz térjek, hogy ne fájjon a másik ... annyira.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr8528480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxander · http://darksilence.blog.hu 2008.06.19. 16:58:21

"soha" "semmit" - ezek a szavak nem räd vallanak...vagy tevedek? (...)

Edit 2008.06.20. 11:59:10

Igen, igazad van, nem tévedsz. De sajnos van nálam is olyan, amikor az érzelmek ezt váltják ki. Ebből csak az látszik, hogy ez a dolgog nagyon... nagyon... Viszont nekem ez az életemet nem egészében, hanem nagy ritkán tölti ki, csak akkor, amikor úgy érzem, hogy nem tudom mit kellene tennem ahhoz, hogy elérjek, vagy visszafordítsak valamit. De mint írtam, ez a legmélyebb pont, ez után csak felfelé van, csak felfelé! Én mindig elindulok felfelé!
süti beállítások módosítása