Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogomról

Szeretném érteni magamat, a világot, és mindent ami e világon túli, érthetetlen. Keresem az élet titkait, félelmeim gyökerét, és az emberekben rejlő, mélyen eltemetett, ősi békét, szenvet, szeretetet. Edit

Kommentek

  • Zsigmond Zsalf: Kedves Tisza Kata! Szeretnék Öntől tanácsot kérni. Személyemben csupán egy egyszerű szerző vagyok... (2016.06.25. 13:35) Kata-pult ~ Tisza Kata blogja
  • DEdit: @Gary J.: Igen! Én is ... újra és újra. (2014.02.21. 05:42) Magyarnak lenni
  • Gary J.: Reményik Sándor verse elképesztő! Gondolatok,érzések hosszú sora melyek mélyen érintenek és elgond... (2014.01.04. 13:35) Magyarnak lenni
  • DEdit: @Intuitiv: Kedves vagy, de ha a közelemben van is olyan ember aki látja, az nem akar meggyógyítani... (2013.05.26. 23:38) Egyedül, sebekkel
  • Intuitiv: "Bárcsak látná valaki, hogy milyen lehetnék, ha szerethetnék úgy, a bántásoktól való félelem nélkü... (2013.05.25. 19:31) Egyedül, sebekkel
  • Utolsó 20

Zseblámpa

2010.03.22. 07:25 :: DEdit

Tegnap este 11 óra körül már megint arra lettem figyelmes, hogy a kutyák olyan furcsán ugatnak. Lámpagyújtás nélkül csendben kiosontam, közben felvettem a szemüvegem, mert persze én is pont távolra nem látok jól. Óvatos voltam, igyekeztem zajt nem csapni, és lassan körül néztem, hallgatóztam. A második szomszéd felé mintha láttam volna valamit, a kiskapuja felől zajt hallottam.

A környéken már mindenki aludhatott, mert sehol nem égett a villany, nem vibrált a TV. A kutyák veszettül jeleztek valamit a hátsókertek, a rét felé. Nem a szokásos 'telihold van' ugatás, nem a 'veled mi történt ma' párbeszéd zajlott, és nem is egy kóbor eb tolakodása verte fel őket.

Elindultam hátra felé, előre a sötétségbe, a közvilágítás mögöttem. Kellőképpen izgultam, a gyomrom görcsben, és minden érzékem élesen. A múltkori ilyen éjszakai találkozást még nem felejtettem el. Sajnos mostanában elszaporodott a lopás, betörés a faluban. Az agyam közben azon járt, és azt latolgatta, mit fogok tenni, ha hirtelen szemben találom magam megint valakivel. Nincs nálam semmilyen önvédelem céljára megfelelő tárgy, sem lámpa, sem telefon. Úgy döntöttem, ezek nélkül nem folytatom az utam, sose lehet tudni. Halkan visszamentem a házba, magamhoz vettem a zseblámpát, és a mobiltelefont. Az önvédelmi tárgyak egy nőnek, esetlegesen három férfi ellen nem segítettek volna. Ezért azt gondoltam, majd menekülőre fogom, ha úgy alakul, azaz futok, mint a nyúl.

Nagyon figyeltem, de nem láttam semmit, persze a kutyák nem hagyták abba. Zajok voltak, de a csaholás mellett nem igazán tudtam beazonosítani. Végül is használtam a zseblámpát, ami kellően messzire világít, így az egész terepet végigpásztáztam. Nem tagadom, kicsit féltem, de megnéztem mindent, amit csak tudtam, közben az adrenalin szintem megemelkedett.

Nos, a történetnek semmi különleges drámai, vagy hősies tettekről szóló vége nem lesz. Minden bizonyossággal nem mondhatom, hogy láttam, illetve hallottam bármit is. Egy azonban biztos, miután a zseblámpám átvizsgálta a környéket, a kutyák egy percen belül elhallgattak. Tehát vagy kifejezetten nyugtató hatással vagyok fényjátékommal a házőrzőkre, vagy elijesztettem egy-két tűzifa tolvajt.

Ezek után alig bírtam elaludni.

szerintünk: (1/5)
szerintetek: (0/5)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tevelygeseim.blog.hu/api/trackback/id/tr421858674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Intuitiv 2010.03.23. 15:18:36

elég kellemetlen, ha ennyire lopnak :((

DEdit 2010.03.26. 13:28:16

Igen! Elég kellemetlen!
süti beállítások módosítása